Subject: Saeveski, Vana-võidu küla akupank
From: "Raidi Aleksandrov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 09:35:00 +0200

Tere

Olen projekteerimas akupanga ja uue alajaama asukohta Viljandi vald, 
Vana-Võidu küla, Saeveski kinnistule. Hetkel jääb alajaam kõrvalmaanteest nr 
24140 10 meetri kaugusele. Kas see on aktsepteeritav või peaksin eos juba 
eemale tõstma, et vältida hiljem ehitusloa ajal suuri ümber projekteerimisi.

-- 

Parimat,

Raidi Aleksandrov

päikeseelektrijaamad
Eleväli AS
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 5670 1778
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xHc9XLKdAGpx8muhCj5x-nIP0Vq_OusC6rUgogs6ak0ti8tNL1X--MGaiMTvs_Suyycof0Gfe1vpsc>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.